Translate

czwartek, 5 września 2013

Geometrycznie...

Wiele kobiet lubi wyglądać oryginalnie, a jednocześnie nie przepada za wszelkimi nadrukami.
Alternatywą dla jednobarwnego stroju może być sukienka pozbawiona wzorów, ale i nie gładka :-)
...czyli taka, jaką dziś ma Ewa...    

Ewa...


Zastosowanie kilku kolorów gładkich tkanin sprawia, że sukienka jest niezwykle ciekawa, ale też  stonowana co dla wielu pań jest istotne. Ciekawym elementem jest pasek z cekinów.
Tu pozwolę sobie tylko wspomnieć, iż obecnie cekiny nie są zarezerwowane wyłącznie na wieczór, świetnie sprawdzają się także w popołudniowej odsłonie, a dla bardziej odważnych nawet w wersji porannej...


A tu piękna Ewa w całej okazałości. Niezmiennie zachwyca mnie swoją urodą, stylem,
subtelnością i ogromną klasą...

Dodam, iż Ewa ma duszę artysty, czemu daje wyraz tworząc przepiękną biżuterię (o czym już kiedyś pisałam). Poniżej link do posta sprzed kilku miesięcy...








11 komentarzy:

  1. zgadzam sie z toba calkowicie, ta Pani i sukienka sa piekne....:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgoda buduje :-) Więc cieszę się, że się zgadzasz i dziękuję! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Może nie jestem pedantką ( nawet na pewno nią nie jestem) ale uwielbiam takie idealne stylizacje; mam tu na myśli dodatki, które idealnie współgrają a wszystko delikatnie i subtelnie. Piękna stylizacja, piękna modelka i ten kominek...
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam częściej do mnie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję w imieniu Ewy!
    Z pewnością na Twojego bloga będę zaglądać i go polecać, bo jest świetny :-) Pozdrawiam
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu-) Chętnie będę tutaj zaglądać i oczywiście obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Odwiedzam, podziwiam i oczywiście zapraszam :-)

      Usuń
  6. Piękna sukienka i piękna biżuteria. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo w imieniu Ewy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką sukienkę, tylko w beżach. Jest bardzo odmładzająca.Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pozdrawiam i zapraszam do częstych odwiedzin. :-)

      Usuń
  9. piękna kobieta - piękna bijou

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń