Translate

wtorek, 22 października 2013

Stylissima...

Kilka dni temu odkryłam w wirtualnej rzeczywistości kolejne fenomenalne miejsce. Tym razem jest to strona redagowana przez dwie młode kobiety, które szczęśliwym zbiegiem okoliczności postanowiły stworzyć coś dla kobiet dojrzałych. To "COŚ" to świetna strona, prezentująca szeroko rozumianą modę.
 Można tam znaleźć porady dotyczące makijażu, fryzur, wizerunku, można spojrzeć na modę uliczną, 
można, można, można...
Możliwości jest naprawdę sporo, a zarówno treści jak i fotografie są najwyższej jakości. Mnie osobiście najbardziej spodobały się prezentacje rozmaitych ciekawych projektów do których zaangażowane zostały dojrzałe kobiety. Poniżej prezentuję zdjęcia trzech z sześciu kobiet, które są bohaterkami serialu dokumentalnego „Fantastyczne faszionistki”. 
Film jest do obejrzenia na stronie:

Nie jest to jedyny powód dla, którego warto odwiedzić, polubić i polecać tę stronę! :-)








Piękne!!! Prawda? Mam nadzieję, że te zdjęcia oraz wizyta na stronie http://stylissima.pl  będą dobrym pretekstem do większej odwagi w wyrażaniu siebie i swojego dojrzałego piękna - 
czego życzę wszystkim Paniom :-) 

26 komentarzy:

  1. Tez mam czerwone okulary :) W wolnej chwili poczytam więcej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow super post, na 100 % odwiedzę tę stronę :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czadowe! Taką panią jak ta z ostatniego zdjęcia mam nadzieję być za jakiś czas! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez o tym marzę, ale im częściej i bliżej przyglądam się dojrzałym Paniom, tym bardziej myślę i wierzę, że wszystko jest możliwe, wystarczy chcieć :-) Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Wow, wow - strona jest rzeczywiście super, zdjęcia piękne. Dziękuję za polecenie adresu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie się spodobała! Myślę, że zachwytem i pięknem trzeba się dzielić! Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo dobra strona!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są fenomenalne, strasznie mi sie podoba to odważne podejście do mody, niezależnie od wieku! Oby u nas w Polsce, też zaczęto myśleć w ten sposób.
    Pozdrawiam!
    http://pandamone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak właśnie będzie, już można dostrzec zmianę wystarczy chcieć :-) Serdeczności

      Usuń
  7. Znam tę stronę i podziwiam. Podziwiam także te starsze modelki. Widziałam o nich film.Serdecznie pozdrawiam.http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, trudno się nie zachwycić tak stroną, jak i modelkami. Dziękuję za komentarz - pozdrawiam

      Usuń
  8. Świetne! Nie wiedziałam o takich modelkach. Wyglądają genialnie.
    Pozdrawiam cieplutko ;):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, a także świadczą o tym fakty, że świat mody powoli otwiera się na dojrzałe kobiety. Pozdrawiam

      Usuń
  9. Odwaga i... wyrazistość. To cechy zarówno Pań Modelek jak i Ich Kreatorów. Brawo. Genialne. Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie się podoba! Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. Ogladalam jeden z tych odcinkow w TV i bylam zachwycona! Wielki podziw za kreatywnosc i odwage :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, warto zaglądać do Stylissimy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję! Warto, warto - świetna strona! Dziękuję za komentarz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!!! ostatnie zdjęcie mnie podbudowało, ja kocham martensy :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurcze, niezła sesja!
    Naprawdę super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń