Translate

czwartek, 17 października 2013

Stylistka...

Krystyna Bałakier to osoba, która mnie oczarowała... Kim jest? Stylistką i blogerką i przepiękną kobietą... Pełną wyczucia, smaku i świetnego gustu.  Od razu dodam, iż osoby, które zachwycą się stylizacjami Pani Krystyny, a same nie do końca potrafią odnaleźć się w gąszczu trendów 
mogą uzyskać od Niej  profesjonalną pomoc. 
 Bowiem Pani Krystyna prowadzi firmę specjalizująca się w dziedzinie stylizacji.

Od bloga Pani Krystyny nie można oderwać oczu!  Fantastyczne zdjęcia, interesująco  komentowane, dodatkowo często do postów dołączane są porady stylistyczne, na przykład:

I jak zwykle na koniec postu porada stylistyczna:
jeśli jesteś niskiego wzrostu to niech Ci się nie wydaje, że dzięki takim koturnom go zwiększysz. To mit. Im koturny będą wyższe, tym bardziej będziesz wyglądała na niską osobę, która usilnie,
 i sztucznie chce się podwyższyć.

Porada stylistyczna:
spódnica z wysokim stanem nie dość, że jest bardzo praktyczna, bo nie wychodzi z niej żadna bluzka, to na dodatek skutecznie ukryje brzuszek u kobiet z figurą jabłka. Musi być tylko dobrze dopasowana. Najlepiej aby na górze miała wszyty szeroki pas materiału, który powoduje, że spódnica mocno trzyma nasze ciało w ryzach. 
Wtedy nie wychodzą również fałdki tłuszczyku, które wyhodowaliśmy sobie w zimie.



Tyle pisania :-) A teraz już można wyłącznie oglądać, podziwiać i zachwycać się :-) 
Można też czerpać inspiracje z stylizacji  Pani Krystyny, gdyż użyte części garderoby są opisane. 
Jest to więc przy okazji niezły przewodnik po sklepach :-)  
Dodam tylko, że bardzo trudno było mi wybrać - właściwie chciałabym pokazać wszystkie zdjęcia, 
ale może lepiej sięgnąć do oryginału i odwiedzić blog Pani Krystyny 
- to naprawdę uczta dla oczu!


***


***


***


źródło: http: http://balakier-style.pl

***


***


***



21 komentarzy:

  1. Uwielbiam panią Krystynę, oglądam jej bloga od roku i jestem zachwycona tak samo jak ty! Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak mi miło. Dziękuję Ci serdecznie z miłe słowa.

      Usuń
  2. Pani Beato, serdecznie dziękuję za sympatyczny opis mojego bloga. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój sposób widzenia Pani bloga zyskał uznanie :-) Serdeczności :-)

      Usuń
  3. Klasa jest, Styl jest, zatem jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysie oglądam już od dawna, nawet nie pamiętam jak na nią trafiłam.
    Zauważyłam, że bardziej się rozwija w blogosferze niż nie jedna młoda dziewczyna.
    Przede wszystkim jest miła i pogodna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tess bardzo Ci dziękuję za te miłe słowa.pozdrawiam.

      Usuń
  5. Uwielbiam blog Krysi i Jej stylizacje. :) Świetny post, podoba mi się, przyda się każdej kobiecie. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem wielbicielką Krysi. Uwielbiam jej blog i porady. Fajnie, ze przedstawiłaś ja szerszemu gronu czytelniczek.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja stałam się fanką Krysi. Te stylizacje... ta prostota połączona z elegancją... i ta zabawa kolorami... . Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, że nie odpowiadam i nie dziękuję oddzielnie za każdy komentarz, ale Pani Krysia była tak miła, iż sama to uczyniła! :-) Dziękuję! Widzę, że ukazany przeze mnie blog ma rzeszę wiernych wielbicieli, nie dziwię się - sama zasilam te szeregi :-) Bardzo się cieszę, że są takie osoby. Pozdrawiam, pozdrawiam, pozdrawiam i dziękuję wszystkim, którzy zostawili miły komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ha, i ja chętnie zaglądam tam...
    warto poznać czyjś punkt widzenia, jeszcze fajniej -
    podejrzeć czyjąś metamorfozę...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, dobrze się uczyć od innych - zwłaszcza jeśli maja taka klasę :-) Serdeczności :-)

      Usuń
  10. Nie znałam pani Krystyny,a to takie odkrycie!
    Dzięki Samsaro.
    Pozdrawia elizka

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że pomogłam komuś dostrzec piękny fragment blogowego życia jakim jest Pani Krysia - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog i super stylizacje, brawo. Widzę, że dodatki są zawsze starannie przemyślane. Ja też tak lubię. W ogóle buty dla mnie to ważna sprawa, mam trochę do nich słabość nawet. Teraz fajnie, że i w takich sklepach internetowych https://butymodne.pl/damskie-seastar-na-slupku-c531.p210.f131.html można zrobić bardzo udane zakupy jeśli chodzi o buty.

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń