Translate

niedziela, 14 lutego 2016

DJ Wika...



Dziś chyba każdy zna tę niesamowitą Osobę. 
I ja od miesięcy, a może i lat śledzę działania tej nieprawdopodobnej Kobiety. 
Zachwycam się i podziwiam. 
Niedawno usłyszałam wypowiedź 
Pani Wirginii i moja fascynacja uległa nielimitowanemu zwielokrotnieniu. :-) 
Ona jest najlepszym dowodem na to, iż pojeynczy głos ma sens, że każdy ma prawo żyć jak chce, dowodzi,  że ograniczenia częściej są s w nas niż na zewnątrz...

Zaintrygowanych DJ Wiką odsyłam do książki p.t. 

"DJ Wika Jest moc!" J. Jabłonka, P. Łęczuk 


"Zaskakująca biografia najstarszej didżejki w Polsce. Wirginia Szmyt ma 77 lat i nie ma czasu na starość! Przed laty pedagog w ośrodkach dla trudnej młodzieży. Żona dyplomaty, z którym pięć lat spędziła na placówce w Szwajcarii. Działaczka społeczna zaangażowana w sprawy seniorów. Inspiruje i łamie stereotypy. Jej dyskoteki, dancingi i imprezy taneczne łączą pokolenia w całej Polsce. Zachwyca inteligencją, skromnością i poczuciem humoru. W rozmowie z Jakubem Jabłonką i Pawłem Łęczukiem opowiada o trudnych życiowych wyborach, o wielkiej miłości, pasji i wreszcie o tym jak się pięknie starzeć, nie oglądając się za siebie. Powinien ją poznać każdy. „To jest potęga! Taka osobowość, gdzie ona była i dlaczego odkryliśmy ja dopiero teraz?” Sylwia Chutnik – pisarka, działaczka społeczna „Wzbudza w ludziach dobro – niech ono wychodzi z każdego kąta i z głośników wraz z jej muzyką.” Michał Olszański – dziennikarz radiowej Trójki, prezenter telewizyjny"

    

DJ Wika

14 komentarzy:

  1. Jest wspaniałą kobietą -bierzmy przykład jak się starzeć pięknie i mądrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam, popieram, podążam za życiem DJ Wiki. Inspirująca, niepowtarzalna i godna naśladowania. Piękna kobieta. Serdecznie pozdrawiam Margot www.iameverywoman.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kobieta. bardzo inspirująca. Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć kondycji i energii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No taką babcię mieć ! Super kobietka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ją, jest tak pozytywnie nastawiona do życia i nie boi się eksperymentów i nowych wyzwań. Też chcę taka być w jej wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta Pani jest świetna, nie dość, że jest dobrym didżejem to także mega pozytywną osobą!

    https://moda-z-dodatkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super postawa. Musze koniecznie tę stronę pokazać mojej babci. Załamała się po śmierci dziadka i ledwo ją przekonałam do zakupu telefonu. Podrzucam link gdyby ktoś był zainteresowany https://www.pomocedlaseniora.pl/81-telefony-dla-seniorow

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chciałabym tak zasuwać. Pozdrawiam z całego serca i zapraszam was do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością ogląda się zdjęcia z uśmiechniętą osobą ( nieważne ile lat ta osoba ma) . Pełna energii , pełna pozytywnych myśli. Tak trzymać dalej.
    Pozdrawiam
    zapraszam do mojej strony
    www.krystynaczarnecka.pl
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała kobieta! Chciałabym was zaprosić do sklepu internetowego pomocedlaseniora.pl, z którego korzystają moi dziadkowie. Produkty tam są dużo tańsze niż w naszym lokalnym sklepie medycznym, a dziadkowie nie muszą przynajmniej niczego dźwigać, bo wszystko mają z dostawą do domu.

    OdpowiedzUsuń
  12. DJ Wika to niesamowita osoba. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia jej energia jest zaraźliwa. Mam babcie w jej wieku i niestety nie może pochwalić się takim dobrym zdrowiem jak Pani Wirginia. Babcia od śmierci dziadka bardzo podupadła na zdrowiu i nawet próba zapisania ją na spotkania emerytów nie przyniosła efektów. Zastanawiam się nad wynajęciem opiekunki, która będzie nad nią pracowała gdy ja i mama jesteśmy w pracy. Chodzi o to by babcia nie popadła w demencję bo zaczyna zachowywać się jak dziecko. Czytałam artykuł na http://goldcare.com.pl/ o opiekunce do osoby starszej. Nigdy nie myślałam o tym na poważnie ale dzisiaj chyba się na nią zdecyduję. Babcia musi mieć opiekę i ciągle trzeba z nią pracować. Może spotkanie z tak energiczną Panią jak DJ Wika pokazałoby jej, że ona też może korzystać z życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for all… Really helped me getting around with my bratty niece.
    You can watch online film xxx and more at: for18xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozazdrościć takiej formy w tym i wieku. Myślę, że na pewno warto przeczytać tą książkę i czerpać inspirację.
    https://www.artdeco.sklep.pl/k262,laski-ortopedyczne-inwalidzkie.html

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń