Translate

niedziela, 6 stycznia 2013

KOBIETA JEST KRESEM I KRÓLOWĄ WSZELKIEGO STWORZENIA; JEST JEGO OZDOBĄ, DOSKONAŁOŚCIĄ I SŁAWĄ
      Przytoczony cytat jest niby oczywisty, tyle, że we współczesnym świecie odnosi się przede wszystkim do kobiet dwudziestoletnich, no czasem wyjątkowo trochę starszych. Zdecydowanie nasze czasy stawiają na urodę, piękne ciało i młodość. Ale co z osobami, które ukończyły dwadzieścia, trzydzieści, czterdzieści lat  już jakiś czas temu? Już dawno? Co z nimi? W czasopismach dla kobiet zazwyczaj nie pojawiają się stylizacje pań,  które nie mieszczą się w kanonie młodości. No może czasem, zwłaszcza przy okazji świąt - takie wielopokoleniowe cudowne fotografie. Czasem pojawia się artykuł, bądź sesja modowa, ale nie w każdej gazecie i nie zawsze. Jest to jednak rzadkość, pewien chyba ukłon w stronę niemłodych. A ja bym chciała, żeby takie fotografie i sesje były w każdym magazynie. Bo przecież kobiety, które mają lat pięćdziesiąt, sześćdziesiąt, siedemdziesiąt, osiemdziesiąt, dziewięćdziesiąt i sto są. Zawsze, każdego dnia. Rano też mają dylemat - co ubrać, jaki zrobić makijaż. Dylemat tym większy, że pokryty obawą przed byciem śmieszną, a także ciągle zbyt małą ilością wzorców, inspiracji. 
         Dlatego pomysł na ten blog...
***
     Kiedyś jedna z koleżanek pytała co robię, zawodowo...Odpowiedziałam, że między innymi pracuję z wspaniałymi, dojrzałymi kobietami. Rozmawiałyśmy o upływającym czasie. Koleżanka mówiła, że boi się. A ja? Ja nie, bo od kilku lat przyglądam się kobietom mniej lub bardziej dojrzałym i są naprawdę piękne. Mam nadzieję, że uda mi się to ukazać...   
   

Nina...


Jedna z ładniejszych stylizacji, klasa i paryski szyk.



Hania...


Mama mojej przyjaciółki. Przykład kobiety, która jest po prostu coraz piękniejsza. 
Perfekcyjna stylizacja w każdym calu :-)

Pierwsze uliczne zdjęcie... :-) 5.01.2013


Pierwsze zdjęcie.. Trochę się bałam, ale też z drugiej strony tyle było uroku, świeżości i siły w tej kobiecie, że się odważyłam. Świetne futro i torba - a całość lekka i modna po prostu. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń