Translate

czwartek, 24 października 2013

VIVIENNE WESTWOOD...


Moda dla młodych - niby tak, ale okazuje się, że modą rządzą osoby, wcale niemłode, znalazłam cały artykuł na ten temat...
To niesamowite, że w świecie, w którym rządzi młodość i piękno u szczytu modowej władzy
 są Ci, którzy urodzili się w latach trzydziestych i czterdziestych ubiegłego stulecia. 
Zobaczcie sami! 

więcej: ARTYKUŁ

Do osób rządzących modą na pewno zaliczyć można

VIVIENNE WESTWOOD...



***



***


***


źródło: http://www.standard.co.uk

***


źródło: http://www.ethicalclothingonline.com


Myślę, że sam wizerunek tej niezwykłej kobiety robi wrażenie. 
Jeżeli kogoś zaintrygowała ta kontrowersyjna projektantka to zachęcam do poczytania:


Szalona i ekscentryczna
cały artykuł

Vivienne Westwood, znana z kontrowersji gwiazda brytyjskiej mody,
 skrytykowała styl ubierania się pierwszej damy USA.

Jak widać dojrzałe kobiety są różne i w różny sposób dają wyraz swojej ekspresji. 
Myślę, że najważniejsze jest to by nie dać się zamknąć w szufladzie, 
której jedyną etykietą jest wiek

8 komentarzy:

  1. Ostatnie zdanie to kwintesencja tego co powinnyśmy robić w naszym wieku. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Wasze zdanie, nie można pozwolić zamknąć się w szufladzie wieku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani w żadnej innej! Zdecydowanie jestem przeciwko nadawaniu ludziom etykiet...Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :-)

      Usuń
  3. Najważniejsze by być sobą i tego się trzymać;)
    Fajny blog!


    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, z zaproszenia na blog na pewno skorzystam :-) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ostatnie zdanie jest jak najbardziej prawdziwe, świetnie ujęta myśl:) Ja mimo 60-siątki czuje się bardzo młodo, czasem zastanawiam się czy aby na pewno mam tyle lat? Jestem inna niż koleżanki w moim wieku i z tego jestem dumna:) Ale na tyle odwagi co Vivienne nie mam:))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :-) Myślę, że najważniejsze by dusza pozostała młoda. Co do Vivienne, to pewnie mało kto ma tyle odwagi. Ukazałam jej zdjęcia, po to by zaakcentować jak równie (na szczęście) jest na świecie. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Łączna liczba wyświetleń