Translate

niedziela, 18 października 2015

Krystyna Janda

Krystyna Janda. 

Nie wyobrażam sobie świata, bez Niej!
Była to ulubiona aktorka moje Mamy. 
W młodości, w fazie buntu głośno mówiłam "Jandę lubi moja Mama, ja nie!"

***
Dziś gdy bunt dawno mam za sobą, Jandę uwielbiam... 

Za co?



źródło: http://ochteatr.com.pl


Oczywiście za cudowne aktorstwo i filmy, ale nie tylko. 

Uwielbiam Jandę za:

  • właśnie za to, że jest Jandą
  • Córkę - wspaniałą aktorkę, która najlepiej na świecie czyta audiobooki 
  • mądre słowa w wielu felietonach
  • to, że jest blisko życia i realnego świata, pomimo, że od lat jest naprawdę Wielką Aktorką
  • to, że nie mówi jakiej firmy nosi płaszcz i buty, a więcej nawet dziwią Ją tak głupie pytania
  • wspaniały blog
  • to, że jest,  bo właśnie świata bez Niej sobie nie wyobrażam :-)
  


źródło: http://zwierciadlo.pl

Wszystkim, którzy Jandą się zachwycają polecam blog 

P. S. Piszę sobie tak swobodnie Janda, a przecież wiem, że to Pani Krystyna Janda, ale jeśli się ma kogoś od lat w domu, na półce i w sercu - to przecież trochę poufałości nie zaszkodzi :-) 

5 komentarzy:

  1. Bardzo utalentowana i charyzmatyczna aktorka ale przede wszystkim kobieta z krwi i kości. Nie spoczywa na laurach ostatnio wprowadziła nową markę kosmetyczną. Myślę, że to dobry krok. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://zszafykariatydy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz, a z zaproszenia na blog korzystam od razu :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ładnie napisane :) :). Tak cieplutko się zrobiło :):) I bardzo trafnie Pani określiła, że jest blisko życia, też tak właśnie Ją postrzegam.I tak sobie myślę, że nową markę kosmetyków, o której też już czytałam, może swoim nazwiskiem firmować właśnie ktoś taki, będący blisko życia, bo przez to jest wiarygodny i z takiej właśnie sympatii ma się chęć te kosmetyki mieć u siebie. Ja też mam wielki szacunek do Jej aktorstwa, ale też bardzo dużo właśnie takiej ludzkiej sympatii

    OdpowiedzUsuń
  4. Krótko, a jak treściwie tez jest moją faworytą.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I ma tyle pomysłów i energii: na spektakle, na kosmetyki, na bloga - też jestem fanką. Pozdrawiam - super wpis!

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń